زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن صورت

زاویه دار کردن صورت یکی از رایج ترین فعالیت هایی است که افراد برای به دست آوردن چهره زیبا تر انجام می دهند ، برای انجام این روش زیبایی جراح فک و صورت از روش های متفاوتی ؛ همچون تزریق ژل و کاشت پروتز در فک و غیره  استفاده می کند.

چه کسانی برای زاویه دار کردن صورت مراجعه می کنند ؟

  1. افرادی که چانه آن ها عقب رفتگی دارد.
  2. افرادی که چانه نوک تیز یا مربعی شکل دارند.
  3. افرادی که اندازه بینی آن ها در صورت برجسته به نظر می رسد.
  4. افرادی که گردن گوشتالو و فربه دارند.

زاویه دار کردن صورت

عوارض زاویه سازی صورت

در صورتی که زاویه سازی صورت توسط دکتر ماهر و با تجربه ، انجام گیرد ؛ احتمال بروز عوارض ناشی از آن ، بسیار کاهش می یابد ؛ بنابراین ، جهت کسب نتایج مطلوب از این روش و همچنین جلوگیری از بروز عوارض ناشی از آن ، در انتخاب پزشک بسیار دقت نمایید.

انواع روش های زاویه دار کردن صورت

  • کاشت پروتز چانه

کاشت ایمپلنت یا پروتز چانه تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی و در بیمارستان یا کلینیک مجهز انجام می شود ؛ در این روش برای زاویه دار کردن فک در صورت ، جراح می تواند هم در زیر چانه و هم در داخل دهان برش ایجاد کرده و پروتز را قرار دهد.

مدت زمان کاشت پروتز معمولا 45 دقیقه تا 90 دقیقه می باشد که به عوامل متعددی بستگی دارد.

ماندگاری زاویه سازی صورت از طریق پروتز چانه

در رابطه با مدت زمان ماندگاری پروتز چانه در افراد ، لازم به ذکر است که نتیجه دریافتی از این روش از زاویه سازی صورت ، دائمی بوده و تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر نمی کند.

  • تزریق ژل

علاوه بر جراحی می توان با استفاده از فیلر نیز صورت را زاویه دار کرد.

برای تزریق ژل جهت زاویه سازی فک حتما به یک پزشک خوب و مجرب مراجعه نمایید و از بهترین نوع ژل برای تزریق استفاده کنید.

امروزه سه نوع ژل در بازار وجود دارد که بهترین آن ها ژل های موقتی می باشد که از هیالورونیک اسید که در بافت بدن نیز وجود دارد تهیه شده و به همین علت ایجاد حساسیت یا آلرژی در افراد نمی کند و کاملا ایمن است.

در این روش پزشک پس از ضد عفونی کردن ناحیه مورد نظر برای تزریق ، ژل را با استفاده از سرنگ در چانه تزریق کرده و باعث زاویه سازی صورت می شود.

ماندگاری زاویه سازی صورت از طریق تزریق ژل

نتایج به دست آمده از روش تزریق ژل ، موقت بوده و افراد در صورت رضایت از نتایج دریافتی ، می توانند تزریق مجدد انجام دهند ؛ لازم به ذکر است ، با افزایش تعداد دفعات تزریق ، مدت زمان ماندگاری نتایج دریافتی از تزریق ژل نیز افزایش می یابد.

 

  • تزریق چربی

تزریق چربی یکی دیگر از روش های ایمن برای زاویه سازی صورت محسوب می شود ، در این روش پزشک از چربی های بدن خود بیمار استفاده می کند.

پس از اینکه چربی موردنیاز برای تزریق از بافت هایی ؛ همچون شکم و پهلو ، ران ها تهیه شد در سانتریفیوژ قرار داده می شود و پس از اینکه املاح اضافی از آن جدا شد چربی باقی مانده جمع آوری شده و در ناحیه مورد نظر در پوست تزریق می شود.

درباره هر یک از روش های فوق به طور جامع مقالاتی تهیه شده و در وب سایت موجود است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

ماندگاری زاویه سازی صورت از طریق تزریق چربی

لازم به ذکر است ؛ مدت زمان ماندگاری تزریق چربی در افراد ، با توجه به پارامترهای بسیار متفاوت می باشد ؛ اما در حالت کلی ، مقداری از چربی تزریق شده جذب بدن خواهد شد.

هزینه زاویه دار کردن صورت چقدر است ؟

هزینه زاویه دار کردن صورت در افراد ، با توجه به پارامترهای بسیار ؛ از جمله روش مورد نظر فرد و از این قبیل موارد متفاوت می باشد ؛ افراد زیباجو که قصد اطلاع از هزینه آن را دارند ، باید به پزشک مراجعه کرده و تحت معاینه قرار گیرند ؛ سپس ، پزشک هزینه نهایی را به آن ها اعلام خواهد کرد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر سلمان شاکری

متخصص و جراح فک و صورت

نظرات

پیمایش به بالا